Шановні учні! До вашої уваги завдання, які рекомендую опрацювати під час каратину ( січень 2016)
1. Олександр Грін (1880–1932). «Пурпурові вітрила».
* Поєднання реального і фантастичного в повісті.
* Основний конфлікт твору (Каперна – мрія). Ассоль і Грей.
* Символіка образу пурпурових вітрил.
Завдання. 1) Переглянути презентацію уроку за посиланням: http://tvgrdn.blogspot.com/
(Працюємо за новими Державними стандартами . 7клас)
2) Прочитати повість А.Гріна " Пурпурові вітрила"
3) Виконати он-лайн тест за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/1uNwXjVqkwtQCZuUb-Kt7pS0kYGghEolimyNgQPgHYUk/viewform?usp=send_form
4) Переказувати основні події повісті «Пурпурові вітрила» Олександра Гріна
5) Переглянути одноіменний художній фільм; зіставити літературні образи із
кінообразами (Ассоль, Артур Грей)
Шановні учні! Розміщаю додаткові завдання. Після повернення з карантину на вас чекають заліки і самостійні роботи. Все буде перевірено і виставлені оцінки
1) Прочитати відомості про поетів: Р.Бернс, Г.Гейне, К.Симонов.
2) Прочитати вірші: Р.Бернс, "Любов"; Г.Гейне, "Коли настав чудовий май..."; К.Симонов, "Жди меня" .
3) Вивчити напам'ять вірш К.Симонова "Жди меня" .
1. Олександр Грін (1880–1932). «Пурпурові вітрила».
* Поєднання реального і фантастичного в повісті.
* Основний конфлікт твору (Каперна – мрія). Ассоль і Грей.
* Символіка образу пурпурових вітрил.
Завдання. 1) Переглянути презентацію уроку за посиланням: http://tvgrdn.blogspot.com/
(Працюємо за новими Державними стандартами . 7клас)
2) Прочитати повість А.Гріна " Пурпурові вітрила"
3) Виконати он-лайн тест за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/1uNwXjVqkwtQCZuUb-Kt7pS0kYGghEolimyNgQPgHYUk/viewform?usp=send_form
4) Переказувати основні події повісті «Пурпурові вітрила» Олександра Гріна
5) Переглянути одноіменний художній фільм; зіставити літературні образи із
кінообразами (Ассоль, Артур Грей)
Шановні учні! Розміщаю додаткові завдання. Після повернення з карантину на вас чекають заліки і самостійні роботи. Все буде перевірено і виставлені оцінки
1) Прочитати відомості про поетів: Р.Бернс, Г.Гейне, К.Симонов.
2) Прочитати вірші: Р.Бернс, "Любов"; Г.Гейне, "Коли настав чудовий май..."; К.Симонов, "Жди меня" .
3) Вивчити напам'ять вірш К.Симонова "Жди меня" .
Комментариев нет:
Отправить комментарий